زنــدگــیـــ را دوســ دارمــ






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


sOOzeDeL

 

،،،،،من زندگی را دوست دارم ! ولی از زندگی دوباره میترسم

،،،،دین را دوست دارم ! ولی از کشیش ها میترسم

،،،،،قانون را دوست دارم ! ولی از پاسبان ها میترسم

،،،،،عشق را دوست دارم ! ولی از زن ها میترسم

،،،،،کودکان را دوست دارم ! ولی از آینه میترسم

،،،،،سلام را دوست دارم ! ولی از زبانم میترسم

من میترسم , پس هستم

،،،،،اینچنین میگذرد روز و روزگار من

من روز را دوست دارم

،،،،ولی از روزگار میترسم

 


mohammad.eos

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:زندگی را دوس دارم,zendgi ra dos daram,ساعت19:39توسط mohammad | |